Belsebub Posted August 4, 2006 Share Posted August 4, 2006 Hej, Jag har en router och en trådlös bild och ljud dosa. Någon som vet vilken kanal man ska ha för att det inte ska krocka med varandra? Håller just nu på och testar mig fram. Men jag har ju 11 olika kanaler på routern och 4 olika på ljud/bildöverföraren, så det tar tid... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted August 9, 2006 Share Posted August 9, 2006 Hej Generellt gäller att separera dem så långt det går... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted August 9, 2006 Author Share Posted August 9, 2006 Hej Venoms, och tack för svar. Men jag lämnade tillbaka utrustningen. Det fungerade endast med störningar. Eftersom jag har trådlöst internet, trådlös utomhustermometer, trådlös (blåtand) handsfree till mobiltelefonen samt en microvågsugn så var det näst intill helt omöjligt att få en bra bild och ljud. Jag får nog leva med sladdarna ett tag till. Tills tekniken utvecklar sig bättre, i framtiden kanske vi får uppleva det trådlösa samhället på riktigt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus molin Posted August 9, 2006 Share Posted August 9, 2006 Heheheh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts