Libra63 Posted August 15, 2006 Share Posted August 15, 2006 Var hittar jag Senast använda dokument i Startmenyn? Det ska visst finnas en undermeny men var ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted August 15, 2006 Share Posted August 15, 2006 Högerklicka på aktivitetsfältet. Rota runt lite bland egenskaper för startmenyn < avancerat och kolla bland kryssrutorna. 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edvin Posted August 15, 2006 Share Posted August 15, 2006 Libra63: har du inte "Dokument" i startmenyn med undermapparna "mina dokument och mina bilder" och under dom finns olika dokument och bilder som man varit inne på tidigare, undrar om det är det du menar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Libra63 Posted August 15, 2006 Author Share Posted August 15, 2006 Tack Landsfiskalen Hittade vad jag sökte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted August 16, 2006 Share Posted August 16, 2006 Hej Som lite extra info. Om man har xp pro kan man aktivera eller avaktivera de möjligheter som finns via "gpedit.msc". Start -> Kör: gpedit.msc Användarkonfiguration -> Administrativa Mallar -> Start-menyn och Aktivitetsfältet Där finns alla alternativ som går att göra med startmenyn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted August 16, 2006 Share Posted August 16, 2006 Tack Landsfiskalen Hittade vad jag sökte Jag blir alltid så väldigt glad när det funkar och någon tackar för hjälpen. ;D ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts