AndersF Posted August 19, 2006 Share Posted August 19, 2006 Hej. Min maskin startar ibland väldigt segt eller inte alls. Efter att välkommenmeddelandet visats stannar allt av. När nästa bild kommer fram så ligger lite av välkommengrejen kvar i skärmen och då vet jag att det kommer att bli trubbel. Ibland måste jag stänga av via strömbrytaren och starta om. Jag har återställt ett par gånger men det håller inte länge. Tacksam för tips! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olivermannen Posted August 19, 2006 Share Posted August 19, 2006 Formatera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted August 19, 2006 Share Posted August 19, 2006 Formatera Hej Varför ska man formatera.... ??? Prova att städa upp i burken både filer, register samt drivrutiner... plus ev skyddsprogram. http://www.ccleaner.com/ , bocka ur Yahoos toolbar under instalaltion, kör både register SAMT filstädning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts