Tomas E Posted September 4 Share Posted September 4 Vad är appen "t"? Ofta när jag ska stänga datorn får jag meddelandet att appen "t" hindrar avstängning och 'Avbryt' eller 'Stäng av ändå'. Jag brukar bara vänta så stänger datorn av sig men vad är det för en app? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted September 5 Share Posted September 5 Svårt att veta vad du har för något installerat men kolla i Aktivitetshanteraren på fliken Processer vad du har igång innan du stänger av datorn. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
X-Men Posted September 5 Share Posted September 5 Jag tror att du har en Logitechprodukt, mus eller tangentbord, kopplad till datorn och att du installerat Options+ från Logitec för att hantera enheten. Sannolikt har du inte uppdaterat Options+ till en nyare version. Options+ är förmodligen den "app" du ser med ett "t". Uppdatera Options+, om du har programmet installerat, till den senaste versionen. Du hämtar den här: https://support.logi.com/hc/en-us/articles/1500005516462-Logi-Options-Release-Notes#01HYDN49AY6QHRJRW7Y0ZFM0ET 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas E Posted September 5 Author Share Posted September 5 Jag installerade senaste versionen nyligen. Men jag ska kolla upp det ändå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas E Posted 26 minutes ago Author Share Posted 26 minutes ago Appen t kommer inte upp vid avstängning om jag har haft Option+ öppen innan. Om jag inte öppnar den på x antal gånger så dyker den upp som t igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts