Thirteen Posted September 23 Share Posted September 23 (edited) Här sägs att batteriet ska få längre livslängd i kommande uppdatering. Ha inte överdrivna förväntningar! 🙂 Skonsammare laddning i Android 15 Edited September 23 by Thirteen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted September 23 Share Posted September 23 Vad bra att funktionen att stoppa laddningen vid en lägre batterinivå kommer allmänt för det finns i min Samsung-platta och är något jag saknar i mobilen. Adaptiv laddning har plattan också och det är ju bra för alla som laddar under natten. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thirteen Posted September 23 Author Share Posted September 23 (edited) Min Pixel-mobil har adaptiv laddning och har hittills varit klar i god tid tills jag ska iväg. En intressant lite filosofisk fråga är om den lägre batterinivån nu är att betrakta som 100% laddad eller något annat? Edited September 23 by Thirteen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael63 Posted September 23 Share Posted September 23 100% av 80% Under min tid som flygplanvapenmekaniker fick vi ganska ofta order om att vi skulle tanka upp Viggen till 120%. Det gick utmärkt och nä - inget spill på marken. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts