skeatz Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 jag har instalera om min dator och har igen lokalt nätverk i nätverks anslutnigar, och jag har pröva söka efter programvara men hitta inge, nån som vet vad jag ska göra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Hur ser det ut i Enhetshanteraren, finns det några frågetecken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skeatz Posted August 22, 2006 Author Share Posted August 22, 2006 vars hittar man den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Kontrollpanelen -> System -> Hårdvara -> Enhetshanteraren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skeatz Posted August 22, 2006 Author Share Posted August 22, 2006 var och kolla nu men hittar inget Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts