Jump to content

google varnar om säkerhetsrisk på tab3 på hp är google pausad och på min acer lever jag farligt

Recommended Posts

google varnar om säkerhetsrisk på tab3, på hp  är google pausad, och på min acer lever jag farligt för den har bara windows 10 

försökte byta lösenord på plattans google konto och de gick bra men jag kunde inte logga in med nya lösenordet på hp datorn när jag skulle in på google kontot med hp datorn.

hur börjar man använda ett program som norton 360 deluxe om 1 year pre paid subscripton gäller änn för de fick jag på köpet vid något annat

Är det din platta som du kallar för "tab3" och vad är det för säkerhetsrisk som Google varnar för och när?

Google är ett företag så vad är det som är pausat på din HP-dator och varför?

Det är inte farligt att ha en dator med Windows 10 eftersom den får säkerhetsuppdateringar i ungefär ett år till.

20 timmar sedan, Cecilia sade:

Är det din platta som du kallar för "tab3"

Ja min platta är en samsung gallaxy tab 3 10,5"

och vad är det för säkerhetsrisk som Google varnar för och när?

Google är ett företag så vad är det som är pausat på din HP-dator och varför?

På min dator hp 

Device name    LAPTOP-T9J8H6L7
Processor    Intel(R) Pentium(R) CPU 4415U @ 2.30GHz   2.30 GHz
Installed RAM    4,00 GB
Device ID    262B7DDF-20BB-44EC-9F06-788ED7C96BB6
Product ID    00325-80949-67028-AAOEM
System type    64-bit operating system, x64-based processor
Pen and touch    No pen or touch input is available for this display
Är google kontot Paused i google chrome webbläsare så jag inte kan synka webbläsarna 

Det är inte farligt att ha en dator med Windows 10 eftersom den får säkerhetsuppdateringar i ungefär ett år till.

Då om inte före måste jag köpa nytt. 

Skicka gärna länk till datorkonfigurator så jag kan göra en stationär dator som håller flera år prestanda mässigt. 

Okej, för bästa hjälp och för bästa ordning i forumet vore jag glad om du skapade ett nytt ämne för problemet med Chrome i datorn i forumet Chrome & Chromium .

Samt frågan om att skaffa en ny dator bör skapas i forumet Hårdvara och kringutrustning .

Det brukar bli väldigt rörigt om flera helt olika saker ska behandlas i samma tråd. Tack på förhand :)

Detta är dock rätt ställe om du har en säkerhetsrisk någonstans. Kan du beskriva detta närmare?

• Like 2

Om man anser att Windows 10 utgör (eller kommer att utgöra)  en säkerhetsrisk går det ju, som alternativ till att köpa ny hårdvara, att först se över möjligheten att uppgradera till Windows 11.

Tillägg: ev. hjälp med det bör också tas via en ny tråd, i forumet för Windows 11.

Edited by Mikael63

15 minuter sedan, Mikael63 sade:

Om man anser att Windows 10 utgör (eller kommer att utgöra)  en säkerhetsrisk går det ju, som alternativ till att köpa ny hårdvara, att först se över möjligheten att uppgradera till Windows 11.

Tillägg: ev. hjälp med det bör också tas via en ny tråd, i forumet för Windows 11.

Tyvärr verkar processorn inte stödjas av Windows 11.

• Like 2