CGD Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Windows update vill installera "Säkerhetsuppdatering för Flash Player" men varje gång så kommer det upp "Uppdateringar kunde inte installeras". Vilket gör att uppdateringen omedelbart kommer igen ocg igen. Vad att göra åt detta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Hämta en ny här istället. http://www.adobe.com/shockwave/download/do...=ShockwaveFlash Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blaeran Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Hej, Jag har haft ett likartat problem med uppdatering Flash Playern. Mitt problem orsakades av att jag hade kört registerrensning/-städning över Windows Live OneCare. Men efter återtagning av backupen som skapades dessförinnan fungerade uppdateringen. Kanske det kan ge en vägledning? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CGD Posted September 12, 2006 Author Share Posted September 12, 2006 Det är en helt ny installation utav Windows XP. Landsfiskalens svar förstår jag inte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 Då kan de va bra med en ny installation av flash. Ja har för mig att det va en del snack om det här på forumet, för flera månader sen. Får se om ja hittar dit senare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts