Podbot Posted September 17, 2006 Posted September 17, 2006 Hur kan jag ta bort detta? När jag inne på D: och klicka filmer plöstig kom en ruta bild " EXPLOR.EXE måste avsluta " varje gång jag start om funkar inte?! Snäll hjälp mig ! // Podbot Quote
Landsfiskalen Posted September 17, 2006 Posted September 17, 2006 Ja kolla på min. Den översta är markerad. Inget mer. Quote
Podbot Posted September 17, 2006 Author Posted September 17, 2006 Ja kolla på min.Den översta är markerad. Inget mer. Ler, hej på dig Land, Hur kan jag ta bort av detta skit problem? // Podbot Quote
Landsfiskalen Posted September 17, 2006 Posted September 17, 2006 Har du testat med bara den översta markerad? De e alltså när du klickar på en filmfil? Blir det så med alla filmer eller bara med just den filen? Händer samma sak med andra filer? För att ta reda på om det bara är något med filen, eller om explorer har fått feber? Testa med spelaren, att öppna filen därifrån. Du har kört dom vanliga städprogrammen va? CCleaner? Om det är fel på explorer är det nog bäst att vänta tills Venoms eller Plun får syn på detta. Quote
Podbot Posted September 17, 2006 Author Posted September 17, 2006 Har du testat med bara den översta markerad?De e alltså när du klickar på en filmfil? Blir det så med alla filmer eller bara med just den filen? Händer samma sak med andra filer? För att ta reda på om det bara är något med filen, eller om explorer har fått feber? Testa med spelaren, att öppna filen därifrån. Du har kört dom vanliga städprogrammen va? CCleaner? Om det är fel på explorer är det nog bäst att vänta tills Venoms eller Plun får syn på detta. Har försök tusen gång funkar inte "Exeplorer.exe måste avsluta när jag klicka på filmer många och KAOS..." VENOMS och Plun hjälp mig ! Nod32, ad-aware se personal, CCleaner Annat program är helt OK men inte Filmer Quote
Landsfiskalen Posted September 17, 2006 Posted September 17, 2006 A just de. Det kan va filasossiccasonen. Högerklicka på filen välj "öppna med" och välj program i en lista. Kan hända du får bkäddra efter programmet. Quote
Podbot Posted September 17, 2006 Author Posted September 17, 2006 A just de. Det kan va filasossiccasonen.Högerklicka på filen välj "öppna med" och välj program i en lista. Kan hända du får bkäddra efter programmet. har pröva men kan inte // podbot Quote
Landsfiskalen Posted September 17, 2006 Posted September 17, 2006 Va menar du? Kan inte eller funkar det inte? Högerklicka på film-filen i utforskaren. Välj "öppna med" i högerklicksmenyn. Och markera mediaplayern om det är den du vill ha. Om du måste bläddra... C:ProgramWindows Media Playerwmplayer.exe Quote
Podbot Posted September 17, 2006 Author Posted September 17, 2006 Va menar du?Kan inte eller funkar det inte? Högerklicka på film-filen i utforskaren. Välj "öppna med" i högerklicksmenyn. Och markera mediaplayern om det är den du vill ha. Om du måste bläddra... C:ProgramWindows Media Playerwmplayer.exe Menar du jag ska öppnar med Media Player??? Hur gör man då? Ska jag fixar detta i Dataexe? Quote
Recommended Posts