Gå till innehåll

Recommended Posts

VENOMS !

Fick samma problem igår med outlook där den öppnade mina dokument , kollade i explorer och där fanns Transfer Protocolet . Så det måste vara något annat fel som gör att det blir så , fick köra en systemåterst. efter det så funkar det som det skall.

Håll med om att det är lustigt fel , det kan inte vara en bugg i xp som gör att det blir fel ?

Du kan väl fundera på detta om du har lust , skulle vara tacksam om du gjorde detta/B

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med om att det är konstigt. Jag använder outlook2003 och xp utan några som helst problem.

Har du blandat språken i dina uppdateringar, både svenska och engelska?

Ibland när det sker så kan inte systemet läsa den som inte har "rätt" språk på rätt sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå Venoms.

Nix , det är bara swe instl. på datorn fick ju den med xp home instalerat ,  sedan har jag ju recovery skivor till att återställa datorn med , men det är ju inga skivor som man använder i onödan för dom raderar hela hårddisken ./B

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nästa gång det händer, prova detta...

Börja med den översta, hjälper inte det får du köra alla...eller göra en .bat fil med dessa.

regsvr32 urlmon.dll
regsvr32 actxprxy.dll
regsvr32 shdocvw.dll
regsvr32 Mshtml.dll
regsvr32 Oleaut32.dll
regsvr32 Shell32.dll
regsvr32 browseui.dll
regsvr32 msjava.dll

Om dessa inte hjälper är det med stor sannolikhet en säkerhetsinställning mellan outlook och din brandvägg...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...