bobcat Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 VENOMS ! Fick samma problem igår med outlook där den öppnade mina dokument , kollade i explorer och där fanns Transfer Protocolet . Så det måste vara något annat fel som gör att det blir så , fick köra en systemåterst. efter det så funkar det som det skall. Håll med om att det är lustigt fel , det kan inte vara en bugg i xp som gör att det blir fel ? Du kan väl fundera på detta om du har lust , skulle vara tacksam om du gjorde detta/B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 Jag håller med om att det är konstigt. Jag använder outlook2003 och xp utan några som helst problem. Har du blandat språken i dina uppdateringar, både svenska och engelska? Ibland när det sker så kan inte systemet läsa den som inte har "rätt" språk på rätt sätt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobcat Posted September 27, 2006 Author Share Posted September 27, 2006 Hallå Venoms. Nix , det är bara swe instl. på datorn fick ju den med xp home instalerat , sedan har jag ju recovery skivor till att återställa datorn med , men det är ju inga skivor som man använder i onödan för dom raderar hela hårddisken ./B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Nästa gång det händer, prova detta... Börja med den översta, hjälper inte det får du köra alla...eller göra en .bat fil med dessa. regsvr32 urlmon.dll regsvr32 actxprxy.dll regsvr32 shdocvw.dll regsvr32 Mshtml.dll regsvr32 Oleaut32.dll regsvr32 Shell32.dll regsvr32 browseui.dll regsvr32 msjava.dll Om dessa inte hjälper är det med stor sannolikhet en säkerhetsinställning mellan outlook och din brandvägg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobcat Posted September 29, 2006 Author Share Posted September 29, 2006 Oki Venoms. Nu funkar det för den här gången. Får tacka för all hjälp./B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts