Majsan83 Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 Hej! Nu har jag gjort en egen ''hemsida''...eller rättare sagt jobbat i programmet Publisher och så.....lagt in information,bilder,mm. Nu undrar jag: måste man lägga hemsidan på nåt webbhotell eller vad det heter? Hur gör man för att lägga in sk html koder och allt det där som ska vara med? Har försökt läsa mig till på tex webbskolan och dom sidorna som finns här på alltomxp. Någon som har snabba tips? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 Ja, du måste ha ett webhotell eller en egen webserver... Jag rekommenderar http://www.one.com, som jag använder själv. Billigt, bra och aldrig några problem. Chat-supporten är bra om du behöver hjälp omedelbart. Där loggar man in, ungefär som här på forumet och laddar upp sina filer. Du får utförliga anvisningar av webhotellet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nXt Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 webbhotel eller egen webbserver precis som venoms säger ; > Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts