Gå till innehåll

[LÖST] DC-hubb


Recommended Posts

Jag skulle vilja komma in på en hubb som heter liu hubben. Men jag bor inte i studentbostäder som man måste göra för att komma in på hubben. Hur vet dom att jag inte gör det, hur ser dom det? Det står: Only people living in a Studentbostäder apartment are allowed here.

Kan jag inte göra någon inställning i DC för att komma in ändå?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Med all sannolikhet så kollar de IP adressen på de som vill vara med.

(admin har då kollat vilka adresser som delas ut för studentbostäderna)

Även om du då skulle gå via någon "ökentjänst"  som Relakks så är det fel

IP adress.

Men... du har ju BBBs 100Mbits lina vad jag kommer ihåg och det är ju

hårdvaluta bland hubbarna... ;) 

Passa dig för Ponten.... ;D  det finns snart inga program heller om ingen köper något... :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo då jag köper det mesta jag vill ha.  :)  Men det finns också musik på dc som inte går att hitta i skivbutikerna.

Hade varit kul att komma in på liu-hubben eftersom jag gå på den skolan men går det inte så gör det ju inte.

Har kollat på Relakks men det verkar fortfarande segt att använda tjänsten. Det drar ner bandbredden med 30% enligt tester. Annars är jag för att inte vara så synlig på nätet, mer pga. av storebrorssamhället. Tänker på den gamle damen i USA som sökte på "man 40 år", "singelmamma" och "kattpiss" på google och nu skulle bli avstängt från sitt abonnemang för att hon inte följer deras etiska regler  ;D Det finns folk som har för mycket fritid för att kolla upp sådant :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade varit kul att komma in på liu-hubben eftersom jag gå på den skolan men går det inte så gör det ju inte.

Det finns folk som har för mycket fritid för att kolla upp sådant :)

Njau, snarare att "medimaffian" desperat försöker försvara sin "ruttna positioner"

och leker privatdeckare... ;)

Det finns några intressanta fall just nu där PC ägare hävdar att datorn varit en Zombie och styrts från någon annan... 8) Ägaren har då inte haft vetskap om p2p andet...

Priserna måste ner och konkurrensen måste bli bättre då kan man sedan skippa p2p.

Angående huben så kan du ju alltid skriva ett mail till admin o fråga, sedan om du går på skolan så borde väl någon du kanske känner kunna "introducera" dig.

Ingen litar ju på någon numera så då är de bästa hubarna "slutna sällskap" där man behöver någon som går i god för den man är.

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...