keNcII Posted September 30, 2006 Share Posted September 30, 2006 hej, jag har ett problem varje gång jag avänder min trådlössa mus så styrs pilen av sig själv kan nån hjälp mig ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted September 30, 2006 Share Posted September 30, 2006 Vad har du för typ av musmatta? Optist mus? Om det är en musmatta med nylonmönster i kan musen bli förvirrad. Testa byt matta. Kolla också så inget i närheten stör ex. blåtand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keNcII Posted September 30, 2006 Author Share Posted September 30, 2006 har en sån mus med laser under trådlös den typ pilen styrs av sig själv som att en magnet drog till sig den :- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted September 30, 2006 Share Posted September 30, 2006 hehe sånt händer ytan reflekterar lr aa styr laseren fel sånt händer bara inite musen böjar klicka och sånt då knase du ska scanna datorn efter trojaner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Din musprogramvara har inte blivit rätt installerad, ominstallera. Avinstallera först allt och gör en "clean boot" och installera igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sepe Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Hej! Som tips: Logitech´s upp o nedvänd trådlös mus med trackball och hjul, "Locitech TrackMan Wheel" är den bästa musen som finns. Så otroligt bekväm, snabb och precis. Handen och armen vilar, tre fingrar gör jobbet... Varför röra hela armen över hela bordet när en liten rörelse med tummen ger samma effekt..... ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Kan inte låta bli att komma med en menlös kommentar. En trådLus. Flera TrådLöss.. ha ha ;D ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 VA! Jag trodde det hette trådlusar ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 trådlusor :-X Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts