Gå till innehåll

Recommended Posts

Hej.

Hur kommer det sig att lösenordet för e-post kontot inte vill funka , får felmeddelande vet att jag har haft detta fel en gång för länge sedan men jag har glömt bort vad det var man skulle ändra på . Får fel att e-post server inte godkännde inloggningen ./B

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Inte lätt att svara på...

Jag antar att du skrivit in lösenordet flera gånger. Ett sätt att se vad man  skriver är att skriva in det i fältet för användarnamn och sedan klippa ut och klistra in det i fältet för lösenord. Lösenordet är "case sensitive", dvs att det känner om det är små eller stora bokstäver, men det vet du kanske!?

Om det ändå inte löser sig, så måste du nog begära att få ett nytt lösenord.

Jag kan varmt rekommendera ett lösenordsprogram där du kan spara alla dina PW, jag använder Password Agent, men det finns ett gratisprogram som heter "KeePass Password Safe" http://keepass.sourceforge.net/. Jag vet inte hur "duktigt" det programmet är, men PW Agent kan automatiskt fylla anv.namn och lösenord medelst "Ctrl A".

Glöm inte att backupa programmet!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Jag har haft samma problem tidigare och drabbades av samma problem nu på morgonen.

Fungerade inte heller med testen via kontrollpanelen > e-postkonton.

Men jag gick vägen via Telia Webmail.

https://webmail.telia.com/cp/ps/Main/login/...d=pne.telia.com

Inloggningen fungerade och kunde läsa e-posten.

Loggade ut.

Startade på nytt MS Outlook och då fungerade inloggningen.

Förbryllande - men problemet löste sig för mig.

Om Du lyckas logga in på Telia Webmail passa då på och aktivera skräppostfiltret om Du inte har gjort detta tidigare.

Hoppas det löster sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...