Gå till innehåll

Vart lägger sig smileysikoner som man laddar ner och installerar?


Recommended Posts

  • 3 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

MSN BackUp V1.2.1

(22 October 2006) Download now the latest version

Software for the backup and installation of Moods, Winks, Emoticons, Backgrounds and User Tiles from Microsoft MSN Messenger 7, 7.5 Live 8.0 (ATTENTION: it doesn't work with WLM 8.1). With MSN Backup you can see the image preview and the flash preview for the Winks (soon the flash preview for the Moods).

You can install MSN Backup executing the exe file that you download from here.

This software, instead of many other that you can find for Moods installation, don't put in your computer spyware, trojan or other stealth programs.

I make the e-mail address msnbackup@baisoft.it to receive bug informations, suggestions, ask to questions, etc...

http://www.baisoft.it/msnbackup_english.asp

=======================================================================

Free msn backup software by MSN Content Plus and others

http://www.freedownloadscenter.com/Best/free-msn-backup.html

...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 år senare...
Men vart lägger dom sig i Vista??

C:UserswhoeverAppDataLocalMicrosoftMessengerwhoever@msn.comObjectStore

Där ligger fem standard foldrar (Backgrounds, CustomEmoticons, DynamicBackgrounds, UserTile och Winks3)

När jag senast flyttade in i en ny PC så kopierade jag in hela foldrarna UserTile och CustomEmoticons

så jag fick behålla mina visningsbilder och sparade Emotions.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vart lägger dom sig i Vista??

C:UserswhoeverAppDataLocalMicrosoftMessengerwhoever@msn.comObjectStore

Där ligger fem standard foldrar (Backgrounds, CustomEmoticons, DynamicBackgrounds, UserTile och Winks3)

När jag senast flyttade in i en ny PC så kopierade jag in hela foldrarna UserTile och CustomEmoticons

så jag fick behålla mina visningsbilder och sparade Emotions.

Tack för det  :)

Men hur gör man så att man ser Emotions som bilder?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för det  :)

Men hur gör man så att man ser Emotions som bilder?

Jag är osäker på hur du menar... !?

Jag vet inget annat sätt att visa Emotions/Uttryckssymboler än via MSN...

När man väl en gång importerat bilderna i MSN så har jag ingen aning om hur man plockar ut dem igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för det  :)

Men hur gör man så att man ser Emotions som bilder?

Jag är osäker på hur du menar... !?

Jag vet inget annat sätt att visa Emotions/Uttryckssymboler än via MSN...

När man väl en gång importerat bilderna i MSN så har jag ingen aning om hur man plockar ut dem igen.

Jag menar så att här på forumet kan man ju högerklicka på en smiley och sedan "spara bild som...". Så vill jag kunna göra med msn-smileys. Så att dom är i t.ex. .gif format eller något annat bildformat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag menar så att här på forumet kan man ju högerklicka på en smiley och sedan "spara bild som...". Så vill jag kunna göra med msn-smileys. Så att dom är i t.ex. .gif format eller något annat bildformat.

Här i forumet så hanteras alla smileys och ikoner som bilder på web-sidan. Därför kan du "Spara bild som...".

Inne i MSN är det annorlunda så där kan du endast lägga till smileys som andra skickar till dig (högerklick - Lägg till).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag menar så att här på forumet kan man ju högerklicka på en smiley och sedan "spara bild som...". Så vill jag kunna göra med msn-smileys. Så att dom är i t.ex. .gif format eller något annat bildformat.

Här i forumet så hanteras alla smileys och ikoner som bilder på web-sidan. Därför kan du "Spara bild som...".

Inne i MSN är det annorlunda så där kan du endast lägga till smileys som andra skickar till dig (högerklick - Lägg till).

Jaha :-/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...