Dennis1101 Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 Hej ;D Jag skulle vilja att ni gav kritik till min hemsida : www.widehammar.se/dennis.html Och säger vad jag kan göra för att bättra på den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 svart text till mörkblå bakgrund inte bra iriterade för ögonen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Podbot Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 http://oceanen.tu.orebro.se/amg/ Min hemsida Men inte färdig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vulfgar Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 http://oceanen.tu.orebro.se/amg/ Min hemsida Men inte färdig En bra start, men när man bläddrar mellan sidorna så varierar höjden mellan sidans topp och innehållet en del, särskilt på länksidan så hamnar innehållet en bra bit nedanför innehållet på dom andra sidorna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vulfgar Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 Hej ;DJag skulle vilja att ni gav kritik till min hemsida : www.widehammar.se/dennis.html Och säger vad jag kan göra för att bättra på den Håller med dj_script. Det är svårt att läsa när kontrasten blir för liten mellan text och bakgrund. Någon av bilderna du länkat till verkar fattas. Det blir också snyggare om du vänsterställer vänstermenyn och gärna lite mer mellanrum mellan raderna i menyn. Lite gnälligt detta kanske, :-[ men det är bara i alla välmening. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 här e min sida fast inte klar och hmm pallar inte göra mer men får se haha www.dj-script.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnada Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 vad taskiga ni är som bara tar över dennis101 tråd ontopic: färgvalet känns väl lite udda, du borde får alla färger att passa ihop och inget som sticker ut, som t.ex. bannern, smilyn, sen menyn får du allt jämna ut lite och reklam i all ära men det är inte så snyggt alla gånger. Keep up wit da good work ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nXt Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Oj jo den såg annorlunda ut , du borde absolut ändra bgfärg på den , fixa bannern , och bla fixa designen överhuvudtaget och fyll den med lite mer intressant fakta ! =) ha ha ! men men gl hf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samtron Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Ja här en hobby sida till om paraboler inte så bra men vad gör det roligt att mixtra lite med datorn..... www.satwall.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts