rti Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 Hej!! jag undrar om man kan ha kalender i outlook express 6 kanske låter detta lite dumt, men är osäker om det går att utföra detta eller har någon annan förslag på outlooken. Jag är osäker om jag ställer frågan i rätt tråd i forumet. mvh rti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 Om du vill Outlook express kvar, så finns det andra alternativ att tillgå. "Rainlendar" som är en snygg, lätt och gratis kallender... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vulfgar Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 Finns även mozillas kalender, nämligen Sunbird http://www.mozilla.org/projects/calendar/ Visserligen bara i ver 0.3 ännu, men den fungerar väldigt bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rti Posted October 14, 2006 Author Share Posted October 14, 2006 Tack för tipsen skall prova detta. rti O.B.S. Tur att det finns hjälpsama personer på denna forumen jag väldig tacksam. ;D ;D ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts