keNcII Posted October 20, 2006 Share Posted October 20, 2006 Mitt ljud fungerar inte > Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted October 20, 2006 Share Posted October 20, 2006 Har du inaktiverat ljudet me? Kolla. Eller har du tappat drivern? De ser du på samma ställe, tror ja Eller om du kollar i "lägg till och ta bort" och kollar programmets status, eller installerar om det. (Inte hela datorn alltså) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keNcII Posted October 20, 2006 Author Share Posted October 20, 2006 jag tror jag tappat drivernnär jag ska spela upp en låt så står det windows media player kan inte spela upp filen på grund av ett ljud enhets problem.Antigen så har ud ingen ljudenhet installerad på datorn. ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted October 20, 2006 Share Posted October 20, 2006 Vad har du för ljudkort? Borde stå nått där i enhetshanteraren. Eller så ladda ner everest och kolla. http://www.majorgeeks.com/download4181.html (Hämta inte dom drivrarna programmed föreslår. Bare skit ) Å så va de de där med att hitta drivern. Vi får väcka Plun. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keNcII Posted October 20, 2006 Author Share Posted October 20, 2006 jag blir galen snart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted October 20, 2006 Share Posted October 20, 2006 Bara du inte blir galen i mig, så är det helt OK... ;D ;D ;D Va heter ljudkortet då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keNcII Posted October 20, 2006 Author Share Posted October 20, 2006 vad kan man se vad det heter ? ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted October 20, 2006 Share Posted October 20, 2006 Det kan stå nått i stil med Soundmax digital audio Eller Creative soundblaster..... De va bara två exempel. Leta efter nått sånnt. Kolla först i enhetshanteraren. Högerklick på den här datorn < hantera < enhetshanteraren < Ljud video och spelenheter. Där i listan borde du se kortet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keNcII Posted October 20, 2006 Author Share Posted October 20, 2006 landfisken det står att det fins 4 st okända oinstallerade ljud enhet ska jag installera dom o se om det funkar och försten jag tror mitt ljud kort heter realtek high defenition audio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keNcII Posted October 20, 2006 Author Share Posted October 20, 2006 Yees tack så mkt landsfiskalen nu funkar allt ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted October 20, 2006 Share Posted October 20, 2006 Va gjorde du? Va bra att de funka då? ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keNcII Posted October 20, 2006 Author Share Posted October 20, 2006 jag installerade dom där oinstallerade ljudenheterna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts