Landsfiskalen Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 Hej. Körde Thunderbird för nått år sen. Och i den brukade mailen försvinna. E de nån som vet om den funkar som den ska numera? Ja menar om det är säkert att prova utan att bli av med mailen igen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vulfgar Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 Jag har aldrig blivit av med några mail i TB och jag har kört den länge, sen ver 0.nånting. Det kanske kan vara spam-filtret som busat med dej? Jag använder den i alla fall, vi har 2 olika profiler och den funkar hur bra som helst. Man kan använda MozBackup för att ta backuper. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted October 22, 2006 Author Share Posted October 22, 2006 De låter ju lovande. Ja har inget eget spammfilter, tror ja? De går via comhem. Får testa igen då. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted October 23, 2006 Share Posted October 23, 2006 De låter ju lovande. Ja har inget eget spammfilter, tror ja? De går via comhem. Får testa igen då. Då är det censuren ;D ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vulfgar Posted October 23, 2006 Share Posted October 23, 2006 De låter ju lovande. Ja har inget eget spammfilter, tror ja? De går via comhem. Får testa igen då. Det finns en spam-funktion i TB, för att känna igen spam - inte ett filter. Nu tar den inte bort något i default-läge, men om det är tillräckligt länge sen du använde den så kan det ju ha varit annorlunda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted October 23, 2006 Author Share Posted October 23, 2006 Va lat och importerade från outlook. (Brukar aldrig göra så) Och nu har ja helt plöttsligt flera 100 mail. ha ha Får städa. ;D Tack för all info. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts