Slaggprodukt Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 jag har nyss skaffat regseeker 1.52... det som är problemet nu är att när det scannat 80-87% så startar burken plötsligt bara om. nån annan som har liknande problem? eller som vet om nåt annat bra registerfix-program man kan köra med? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted October 31, 2006 Share Posted October 31, 2006 Hej Slaggprodukt! Släng ut Regseeker och välj istället ett bland de bästa programmen för registerstädning Jv16 PowerTools och då den här versionen: Jv16 PowerTools 1.4.1.248 Som du hämtar här: http://www.jv16.org/ Ett program som är säkert att använda och funnits med ett tag. Det finns nyare versioner men denna duger gott. Jag har använt det sedan 2003 och utan problem på mina 2 datorer, så jag rekommenderar programmet på det varmaste. Lycka till Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slaggprodukt Posted October 31, 2006 Author Share Posted October 31, 2006 ah, ingen dum idé! har hittat igen det och ska testa... inget mer regseeker. konstigt att det blivit så nu bara, aldrig haft problem förut... jaja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts