Landsfiskalen Posted November 4, 2006 Share Posted November 4, 2006 Hej. Öppna anteckningar och klistra in koden nedan. Spara som namngePapperskorgen.reg Klicka på filen och infoga i registret. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CLASSES_ROOTCLSID{645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E}ShellFolder] "Attributes"=hex:50,01,00,20 "CallForAttributes"=dword:00000000 [HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetServiceslanmanserverparameters] "SizReqBuf"=dword:0000ffff --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nu får vi se när google hittar hit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olivermannen Posted November 4, 2006 Share Posted November 4, 2006 Du råkar inte händelsevis kunna adressen till Usercontrol i XP där man ändrar Autologin för användarna ?? Tappat bort min lilla anteckning.. Joo, också. Vet någon var man stänger av crashinfotjatet ?? Kan Inte hitta, sjukt jobbigt, var jag än letar men vet juh att det finns MVH Oliver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted November 4, 2006 Author Share Posted November 4, 2006 control userpasswords2 ? Felrapprten? DenHärDarorn < egenskaper < avancerat < felrapportering Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olivermannen Posted November 4, 2006 Share Posted November 4, 2006 Härligt! Tack Har juh åkt runt Avancerat massor av gånger men missat den knappen : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattish92 Posted January 24, 2007 Share Posted January 24, 2007 Klicka på filen och infoga i registret. hej.. hehe jag är inte så bra på det här men men bara undra.. Hur ska jag infoga i registret ? //Martin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rebom Posted January 25, 2007 Share Posted January 25, 2007 Dubbelklicka bara;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted January 26, 2007 Author Share Posted January 26, 2007 Klicka på filen och infoga i registret. hej.. hehe jag är inte så bra på det här men men bara undra.. Hur ska jag infoga i registret ? //Martin Kopiera koden < öppna antekningar och klistra in < Spara som fx.. namnGePapperskorgen.reg Sen är det bara att klicka på filen, så infogas den i registret. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts