Gå till innehåll

Pinnacle PCTV Filtyp?


Landsfiskalen

Recommended Posts

De vanliga quicktime utan itunes.

Fick samma fel i vista, utan quicktime, efter att ha pillat i filtyper där, så de e därför ja tror det har med filtyper att göra.

Fast nu har ja inte kvar vista, så ja kan inte se vilken det va.

Annars får jag prova en filtyp i taget och systemåterställa för varje gång. Fast det är inte alltid det hjälper heller. Har formasterat om flera gånger tidigare för att fixa felet.

Knepigt fel som ja aldrig har lyckats fixa. De kanske blir en formatering för varje filtyp.  ;D

Och det är inte alltid det hjälper med att installera om tv:n heller.

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men alternative spelar väl inte upp nått när man surfar?

Om uppdateringar och alla tänkbara fel...... De tjötade Plun om för nått år sedan,  ;D  då ja inte kom in i felsäkert läge. Men det felet hittade jag till slut. Nero5 och incd, så de kör jag utan nu.  :) Använder numera nero6 utan incd.  8)

Men det kan va tv-kortet med programvaran som är för gammal. Gammal pci och senaste uppdateringen är flera år gammal.

De här va bara lite pyssel.  ;D Får köpa ny dator snart ändå.  8)

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha, funka ju,  ;D tror ja. Får se om felmeddelandet kommer tillbaks om några dagar.  :P

Har haft den där quicktime-alternative förr, men ja har för mig den hette alternate.

Den va heller inte likadan och funka inte alls. Så de kanske va nån konstig version ja hittade innan.  ;D

Tack för hjälpen Venoms  ;D

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...