Greyhound Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 Undrar om någon har tips på mitt problem? Det är så att jag köpte en Samsung SH-S183A SATA dvd brännare. Problemet är att alla mina gamla photo dvd´n ser ut att vara toma när jag stoppar i dom, likaså om jag bränner ut en image på något och utforskar skivan så är den tom! Kör jag dessa skivor i en annan dvd enhet så syns och finns allt där! Några tips? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted November 7, 2006 Share Posted November 7, 2006 Vilket firmware har du? Det finns ett som heter B00 som ska vara det senaste på http://www.samsungodd.com/eng/LiveUpdate/F...amp;image1.y=14 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greyhound Posted November 7, 2006 Author Share Posted November 7, 2006 jag hoppades på att kunna lösa problemet med nyare firmware men B00 är samma version som jag har i den Blir inte klok på den. Fattar inte vad som kan hindra den att visa filer på skivor! Fler tips ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted November 7, 2006 Share Posted November 7, 2006 Mediatypen...prova en annan tillverkare Brännarprogrammet, bör vara Nero eller något annat bra välkänt program XP's egna klarar inte det plus att du måste avaktivera XP's egna funktion för att vara säker på att den inte strular till det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greyhound Posted November 7, 2006 Author Share Posted November 7, 2006 Att jag inte tänkte på det. har nu inaktiverat Xp´s egna brännar stöd och mitt problem verkar vara löst. att den lilla luringen kunde ställa till så mycket! Stort Tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts