Gå till innehåll

Vilken version ska du köpa ?


Gäst Pluto

Recommended Posts

Ja vilken version av Vista ska du beställa ?

Home Basic

Home Premium

Business

Ultimate

x86 eller x64 ?

Efter jag såg priserna vad en OEM licens av Vista kommer kosta så kommer jag beställa Home Premium men jag är lite osäker men ändå sugen på en x64 version vad tror ni om det ?

Här nedan går det att beställa Vista.

http://www.styggapojken.com/?product_id=220967

www.dustinhome.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer inte att köpa någon verison.

För att :

Det är dyrt, hoppas att ingen köper i protest.

Kör nu RC2+ och spelen fungerar skitdåligt, aldrig att jag tänker köra med sådan grafik.

Dyrt, Ja. Däremot kan du inte anklaga Microsoft för att grafiken är dålig, klaga hos Nvidia eller ATI i sådana fall eftersom de inte lyckas fixa ordentliga drivrutiner! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. RC versionerna letade de buggar, I den slutgiltiga versionen kommer vara mer optimerad.

2. Drivrutinerna som finns för vista är inte riktigt optimerade därav det kan vara vissa problem.

3. Nästan alla program är idag gjorda för XP och kör du de under Vista kan det bli som så att de går långsammare eller går allmänt pissigt.

Ge Vista tid för det kommer bli bättre och bättre med tiden och inte tvärt om.

Ja det är mer processer som körs i vista så var det i XP med om man jämför med Windows 2000, Ms operativsystem kommer inte bli mindre utan större, Så är det med allt idag nästan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...