jock3 Posted November 10, 2006 Share Posted November 10, 2006 Shena! Jag vet inte vad som har hänt med min papperskorg på skrivbortet,? Den har bara försvunnit, kan någon hjälpa mig och få tillbaks den? googlade lite och hittade detta " http://www.internetsvar.com/article/88/pap...t-sa-har-gor-du " men den funkade inte för mig :/ tack för svar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djezper Posted November 10, 2006 Share Posted November 10, 2006 Högerklicka på skrivbordet och välj "Properties" alt."Egenskaper". Välj sedan fliken "Desktop" alt."Skrivbord". Tryck sedan på "Customize Desktop" alt."Anpassa skrivbord". Markera nu "Recycle Bin (full)" alt."Papperskorgen (Full)", och välj "Restore default" alt."Återställ standard". Upprepa även för "Recycle Bin (empty)" alt."Papperskorgen (Tom)". Hoppas detta hjälper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jock3 Posted November 10, 2006 Author Share Posted November 10, 2006 det hjälpte inte , men tack ändå för att du försökte tror jag måste formatera om för den här lilla poblemet, drygt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jock3 Posted November 10, 2006 Author Share Posted November 10, 2006 tack för hjälpen jag har löst problemet. Frågade en kompis och skicka en genväg till mig och det funkade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts