Jump to content

Uppdateringar för Windows XP SP2

Libra63

Recommended Posts

Hej!

Det finns en artikel med rubriken "Uppdateringar för Windows XP SP2".

Nu undrar jag om ni rekomenderar att man laddar ner dessa hofixar

eller har man redan fått dom vi Windows Update?

Har jag förståt det rätt så kan man inte ladda ner dem

via Windows Update  ???

Vilka ska man ladda ner  ???

Ska jag ladda ner alla förutom dom som är för engelska XP  ???

Har du automatiskt uppdatering från windows uppdate har du redan fått de som du behöver.

Anledningen till att Stenis gjorde en sida till detta är, om jag inte har helt fel nu, för att man ska kunna ladda hem och göra en slipstreamad XP cd med sp2 och alla hotfixar till dags dato.

Man kan också ladda hem dem för att bränna ner på cd bara för att man ska slippa gå ut på internet med ett oskyddat system.

Har du automatiskt uppdatering från windows uppdate har du redan fått de som du behöver.

Anledningen till att Stenis gjorde en sida till detta är, om jag inte har helt fel nu, för att man ska kunna ladda hem och göra en slipstreamad XP cd med sp2 och alla hotfixar till dags dato.

Man kan också ladda hem dem för att bränna ner på cd bara för att man ska slippa gå ut på internet med ett oskyddat system.

Tack för svaret, då vet jag att jag har allt och är skyddad  ;)

Uppdateringslistan är tänkt som ett komplement till alla uppdateringar som finns på Windows Update. Visserligen har ett par av uppdateringarna som jag har med på listan i efterhand publicerats på Windows Update men de flesta har inte det. De uppdateringar som listas där rekommenderar jag bara att du installerar/slipstreamar om du lider av problemet som uppdateringen åtgärdar.