HBF_General Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 Finns det någon här som testat windows xp media center? Är lite nyfiken på om det funkar lika bra på en vanlig hemma byggd dator som på en officiell "media center pc". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 Hej Är lite nyfiken på om det funkar lika bra på en vanlig hemma byggd dator som på en officiell "media center pc". Det är klart att det gör ;D ;D Jag läste en guid i en tidning för några veckor sedan...jag tror det var Xp-guiden eller så var det Allt om Pc. Hur som, det var en mycket bra artikel och guid om hur man bygger sitt eget media center, med ett gratis linux system som gör i stort allt som windows mediacenter gör. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nXt Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 aa jag har testat det : D aa det funkar lika bra ! =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts