Softpack Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 Har installerat VISTA här i dagarna och allt har fungerar skit bra. men nu så blir bilderna man ska kolla på helt rosa helt sjukt, så va det inte förut? nån som vet problemet?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gurkjuice Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 Ingen som funderat på att man kan cracka vista ultimate hur lätt som hälst? själv har jag ju då bygge 6000... aktiverat ;D Pris: Noll Suckers... tips sök på google XD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 Ingen som funderat på att man kan cracka vista ultimate hur lätt som hälst? själv har jag ju då bygge 6000... aktiverat ;DPris: Noll Suckers... tips sök på google XD Nej faktiskt inte, det är inget vi sysslar med i detta forum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gurkjuice Posted November 17, 2006 Share Posted November 17, 2006 Precis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snoman Posted November 17, 2006 Share Posted November 17, 2006 hej jag undra om man ska köpa vist många säger att det är kass . har windows xp just nu blev sugen att köpa vista men är det sant att det inte går att spela på. det ligger i on lopp med kopierat vista ut på nätet redan har man läst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts