Libra63 Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 Kan någon förklara för mig hur tillägget "Ook? Video Ook! " fungerar ??? Installerade det men fick inte rätt på det så jag avinsallerade det igen > Vilka inställningar ska man göra i tillägget? Jag tänkte spara musikvideos från Youtube men jag fick inte rätt på det. I o f sig så sparades videon men jag kunde inte spela upp den. Sparas en video automatiskt när man kollar på den på tex Youtube? Tacksam för svar Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vulfgar Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 Skall testa tillägget och se. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olivermannen Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 Det är ju inte direkt det bästa, om ett skulle fallera finns det alltid en hel drös med andra ''downloaders'' att testa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vulfgar Posted November 14, 2006 Share Posted November 14, 2006 Nu har jag testat på google video och youtube. Funkar förträffligt! ;D Längst till vänster i statusraden i foxen har det kommit en liten symbol. Om du för muspekaren över så står det "Ook? Video Ook!". Om du högerklickar på den så kan du göra lite inställningar, t ex var du vill spara filmerna. När är inne på en sida med en film så klicka på symbolen och filmen sparas och kan sedan spelas upp från datorn med något lämpligt program, t ex VLC media-player. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Libra63 Posted November 14, 2006 Author Share Posted November 14, 2006 Nu har jag testat på google video och youtube. Funkar förträffligt! ;DLängst till vänster i statusraden i foxen har det kommit en liten symbol. Om du för muspekaren över så står det "Ook? Video Ook!". Om du högerklickar på den så kan du göra lite inställningar, t ex var du vill spara filmerna. När är inne på en sida med en film så klicka på symbolen och filmen sparas och kan sedan spelas upp från datorn med något lämpligt program, t ex VLC media-player. Tack! Då testar jag tillägget igen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts