henlon Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Jag har tillgång till två domäner i mitt nätverk. Då jag skall logga in mej kan jag bara välja den lokala datorn eller den förvalda domänen som jag valt i system. Hur gör jag för att komma åt den andra domänen som ett tredje alternativ i inloggningsbilden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanF Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Om du sätter upp trustar mellan domänerna så kanske det går. Inget du kan göra som användare iaf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlr Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Om du sätter upp trustar mellan domänerna så kanske det går. Inget du kan göra som användare iaf. Jo det är trust som gäller (som tillåter inloggning som domain user). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts