hsp1 Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 någon som vet hur man får ett nytt fönster att aktiveras när man klickar på exempelvis länkar man får skickade via msn, istället för att Internet Explorer snor ett redan öppnat fönster. Detta har gjort mig irriterad länge. Tips? C Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanF Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Internet Options > Advanced > Reuse Windows for launching shortcuts. Vad det heter på svenska i IE6 vet jag inte men det finns på samma ställe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hsp1 Posted November 21, 2006 Author Share Posted November 21, 2006 Tack, så enkelt och bra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freakno1 Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Ny fråga.. Jag irriterar mig lite på att det är iexplorer som öppnas när jag trycker på sanbbknappen till hotmailen på live messenger. Hur ändrar an till ff? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Ny fråga..Jag irriterar mig lite på att det är iexplorer som öppnas när jag trycker på sanbbknappen till hotmailen på live messenger. Hur ändrar an till ff? Det enda jag vet man kan fixa det med är om man har Stuffplug installerat. http://www.stuffplug.com/?act=download Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts