Guest rebom Posted December 26, 2006 Share Posted December 26, 2006 jag vet inte hur jag ska förklara detta men jag ska försöka =) för ett tag sen försvan den standart utseende som man har i Denhärdator och kontrolpanelen,på höger sidan ska finnas en vad ska jag kalla det snabb fält eller sidofält men den är borta!!!! > http://img152.imageshack.us/my.php?image=dumptm1.jpg hoppas jag har lyckat med bilden det är första gg jag skickar bild=) tacksam för all svar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted December 26, 2006 Share Posted December 26, 2006 Tjena. Öppna en mapp < Tryck på verktyg < Mappalternativ. Så får du upp en ruta... Bocka i "visa vanliga aktiviteter i mappar" Hoppas de funkar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rebom Posted December 26, 2006 Share Posted December 26, 2006 tack för ditt svar men tyvärr tyvärr tyvärr det hjälpte inte,fattttttar inte va fan kan det vara det är andra gg detta händer mig första gg formaterade jag om burken hehehehehehehehe ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted December 26, 2006 Share Posted December 26, 2006 De e temat, fick ja se nu. Testa ett annat tema och sen bocka i "visa vanliga aktiviteter i mappar". De vista-temat du kör nu ska nog visa under eller över. De e så på en del, så de ska nog va så, sörru. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rebom Posted December 26, 2006 Share Posted December 26, 2006 jaa tack det var det men nu har jag andra problem kolla på dumpen ;D sträckena som ligger under mapperna tex HDD och CD mm är borta hur få jag tillbaka den skiten? ;D http://img209.imageshack.us/my.php?image=denhardatornuh5.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted December 26, 2006 Share Posted December 26, 2006 Visa i verktygsfältet. Finns massor av inställningar. Prova med gruppera. Eller ordna ikoner efter. Tryck på knappar o menyer...... Så lär du dig. ;D Föresten, de kan ju finnas fler visningslägen för ditt vistatema. Utseende färgschema. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rebom Posted December 26, 2006 Share Posted December 26, 2006 tack för tipset nu fick den som jag ville=) jag är en dum geni ibland fungerar inget för mig o ibland skit lugnt menmen 1000tack för hjälpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted December 26, 2006 Share Posted December 26, 2006 S_at*n va den här sidan e seg ida. Fråga gärna mer om du vill. Kolla knapparna i verktygsfältet. Visa. då får du upp en meny. Testa Mappar. Där kan du välja mellan utforskare o vanlig visning. Bare o tryck. Sök. Bare o tryck. Man behöver inte starta om mappen eller stänga av eller nått. Allt blir mycke enklare om man lär sig knapparna. ;D Men som sagt.. Va inte rädd för att fråga. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts