Krsna Posted January 20, 2007 Share Posted January 20, 2007 Jag har ett problem som får mig att känna mig som en riktig nybörjare... Jag har ett lånegrafikkort medan jag väntar på att mitt ersättningskort är på väg från asien. Med detta har jag då fått ett problem jag aldrig stött på tidigare och har ingen aning om vad göra. Jag har dubbla skärmar. Både i Reason & Photoshop hamnar en del kommandfönster utanför skrivbordet. Hur gör jag för att få tag på dom!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted January 20, 2007 Share Posted January 20, 2007 [Alt] [Vänster piltangent] [Enter] [Neråtpil] [Enter] En knapp i taget, inte alla samtidigt. Rör inte musen ännu. Börja med att flytta fönstret med piltangenterna. När du har börjat flytta med piltangenterna, går det att flytta med musen, så länge man inte trycker ned nån musknapp. De kan va lite lurigt tills man kommer på det. Edit: du måste markera den breda knappen på aktivitetsfältet först..... Fast om du högerklickar på den och väljer flytta, kan du också flytta med piltangenterna och sen musen, kom ja på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krsna Posted January 21, 2007 Author Share Posted January 21, 2007 just det, så gjorde man. funkade bra med ena problemet, men inte med edit-rutan. Jag ser ju inte rutan, således kan jag inte markera... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted January 21, 2007 Share Posted January 21, 2007 edit-rutan? Synns inte den breda knappen på aktivitetsfältet? Eller om du ändrar skärmupplösningen till max och sen drar in alla grejer. Högerklicka på skrivbordet < egenskaper < fliken inställningar, så har du ett reglage där. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts