arnada Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Hej, hej ! Jag skulle vilja tippsa om denna hemsidan för alla som sitter o knackar lite photoshop ;D http://www.deviantart.com/ Där är typsnitt och penslar till photoshop, fungerar i vad jag testat, 7.0, CS2 och CS3 beta. Man kan göra riktigt coola hemsidor och bakgrundsbilder sk*t lätt faktiskt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZtefaN Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 tackar för ett bra tips! Men hur vet man om man får använda penslarna/typsnitten för kommersiellt bruk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnada Posted January 29, 2007 Author Share Posted January 29, 2007 Oj hehhe, jag tänkte faktiskt skriva ner det för det tog sin lilla tid även för mig för att hitta dom. 1. 2. 3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts