jims Posted February 10, 2007 Share Posted February 10, 2007 När jag ska installera blir det så här: temp-mappen finns på en enhet som är full eller som inte kan nås frigör utrymme på enheten eller kontrollera att du har skrivrättigheter i tempmappen Någon med liknande problem?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jims Posted February 10, 2007 Author Share Posted February 10, 2007 Reader ska det ju va!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted February 10, 2007 Share Posted February 10, 2007 Ta inte bort medelandet, utan kopiera Acrobat Reader 8.0 mappen till skrivbordet. Mappen finns i UsersUsernameAppDataLocalLowNetopsystemstemp Sedan klickar man på OK i fel/varningsmeddelandet så raderas mappen i temp. Öppna mappen på skrivbordet och kör setup. Voilà! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jims Posted February 10, 2007 Author Share Posted February 10, 2007 jag har bara användare och sen ingen användarnamn och framåt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted February 10, 2007 Share Posted February 10, 2007 jag har bara användare och sen ingen användarnamn och framåt Så här ser ut hos mig: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jims Posted February 10, 2007 Author Share Posted February 10, 2007 jippi...nu funka det.tackar ödmjukast Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts