Belsebub Posted February 11, 2007 Share Posted February 11, 2007 Hej, Kan jag på något sätt koppla ihop min SE w800i med mitt trådlösa nätverk i hemmet så jag surfar genom det med mobilen? Genom blåtand eller liknande? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted February 11, 2007 Share Posted February 11, 2007 Har du blåtand i ditt hemmanätverk?? Kan du dela ut internet via blåtand på datorn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted February 11, 2007 Author Share Posted February 11, 2007 Japp! Jag har upprättat en bluetooth-anslutning som ser ut så här: Jag har alltså gjort en bredbandsdelning. Men hur surfar jag med med min bredbandsuppkoppling på mobilen nu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted February 11, 2007 Share Posted February 11, 2007 Japp! Jag har upprättat en bluetooth-anslutning som ser ut så här: Jag har alltså gjort en bredbandsdelning. Men hur surfar jag med med min bredbandsuppkoppling på mobilen nu? Så här ska det vara... http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=se&...d=6&zone=pp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts