insats Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 Går det att ändra det blåa standard-färgtemat som fläckar alla program och dess menyer? Jag hittar bara hur man ändrar aero-färgerna på mappar å sånt. Men firefox och thunderbird t.ex. är helt blåa.. inte fint alls Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
insats Posted February 23, 2007 Author Share Posted February 23, 2007 Det kan ju inte bara vara jag som stör mig på detta? Alla program har ju blåa menyer! I Xp var de grå (och man kunde ändra färg om man ville) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pukin_Dog Posted February 25, 2007 Share Posted February 25, 2007 Prova smma ställe som du ändrar aerofärgen och klicka på den blåa textraden om klassiska dialogrutan sedan på avancerat. Undra om inte det kan ändra den färgen du vill men då är det ju inte vi teman iofs utan att ändra varje för sig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
insats Posted February 26, 2007 Author Share Posted February 26, 2007 Nej det hjälper inte. Har testat det Där ändrar man bara utseendet på hur det hade sett ut om man INTE kört aero Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts