Wrath Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 Är det någon som vet hur man får online media att spelas i Media center?? Har försökt att få åtminstonde online radion att funka. Gör jag fel eller funkar det helt enkelt inte med Svensk vista??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peter120 Posted February 15, 2007 Share Posted February 15, 2007 Har samma problem. Det enda jag får upp när jag klickar på programbiblioteket är mina spel och knappen "more tasks". Under denna finns dock ingenting. Har googlat febrilt efter en lösning men utan resultat. Ringde även microsoft men de ville inte hjälpa mig eftersom jag har en oem licens. Vore suveränt om någon kunde hitta en lösning! Kanske om någon med full licens kan ringa microsoft? I vista RC1 fick man ju upp en massa online media, bland annat sf anytime och film2home Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts