Gå till innehåll

Montering av dator!


Recommended Posts

Jahaja! Då kommer jag att beställa hem allting imorgon!  ;D Är lite nojjig att det är vissa saker som inte kommer passa eller att jag inte kommer kunna montera ihop den! :o men äsch .. det ska nog gå!

Men vet ni om allting står i manualen till Moderkortet hur allting ska kopplas osv!? Då menar jag kablarna.

Processorn är en STOR oro! rädd att jag ska sätta den helt galet och att den ska gå sönder!  :'(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett litet tips när du sätter på processorfläkten är att kolla de små uttagen från undersidan, de är plastsaker som skall in i moderkortet men det är lätt hänt att de alla inte är "stängda" samtidiigt och då kommer du se en svart liten grej som sticker ut, den behöver du då putta in igen å få plastenplupparna å stängas så kommer fläkten sätta sig bra =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I den datorn jag har Nu, får jag inte dom 250Gb fullt ut! utan jag får bara 128Gb ..

Det är fixat med Sp2. Ska du installera på en större disk måste du ha sp2 integerat på din skiva om du ska göra en partition på mer än 128gb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...