bclemon Posted February 19, 2007 Share Posted February 19, 2007 Tja, om jag sätter min pärla i sleep (bärbar) så brukar den vakna efter några timmar å göra nått .. jag brukar vara så trött så jag vet inte vad den har för sej - vad ere som händer?! Går den till hibernate ist? Rokk on! //flem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joksi Posted February 19, 2007 Share Posted February 19, 2007 Har du något schemalagt program som kanske väcker den? Ev. Wake On LAN aktiverat? Så att nätverket väcker den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted February 19, 2007 Share Posted February 19, 2007 e de en Hp dator (laptop) ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bclemon Posted February 20, 2007 Author Share Posted February 20, 2007 Tjo. Vart kan jag enkelt eller svårt se vilka schedulerade aktiviteter min dator har för sej? Inget wake on lan Nej, en Zepto =) //flem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted February 21, 2007 Share Posted February 21, 2007 okej jag vet att hp hadde ett sånt fel på sina bärbar att den tjöt på nätter hah det va ett bios fel kolla med deras hemsida och uppdatera bios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swedan Posted February 22, 2007 Share Posted February 22, 2007 Det KAN var det här nya sömnläget som börjar med standby för att efter ett tag gå ner i ide (hibernation). Kolla strömspararinställningarna under avancerade inställningar så kan du nog hitta något. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts