hasse_e Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Hej Jag har installerat Paragon Partition Magic, utan problem, men när jag ska köra programmet så får jag beskedet att jag måste starta som SystemAdministratör. Jag har bara ett användarekonto på pc´n och det är jag själv som administratör. Hur blir jag SystemAdministratör? En fråga till: Hur får jag bort alla "tillåtelse"-popuper som dyker upp så fort som jag ska göra något, tex packa upp ett winrar-arkiv. Har Norton Internet Security 2007 installerat //Hasse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bej Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 Högerklicka och välj Kör som administratör. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hasse_e Posted February 26, 2007 Author Share Posted February 26, 2007 Högerklicka och välj Kör som administratör. Testade det, men då fick jag beskedet att Paragon Part.Magic ej är kompatibelt med Vista. Tack ändå! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts