Guest Stalke Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Ja hej. Fick ett konstigt problem efter jag hade installerat om windows. detta: http://img407.imageshack.us/img407/3742/namnlsto6.jpg Det problemet finns på alla sidor som aftonbladet, expressen osv. Någon som har en ide? /Stalke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Java? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stalke Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Java? Installerade det men tyvärr funkade inte det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Fråga Stenis om kodningen. Under tiden har du adobe flash och allt sånt man ska ha? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stalke Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Fråga Stenis om kodningen.Under tiden har du adobe flash och allt sånt man ska ha? Japp, ska testa att installera uppdateringarna om det löser sig. om det inte funkar så återkommer jag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stalke Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Det funkade inte heller efter uppdateringarna jag hade installerat? Bör jag överväga till IE7? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Det ser ut som den blockerar alla bilder. Säkerheten i IE6. Fast den är ju ändå för gammal. IE7 är den som gäller nu. Och fox så klart. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stalke Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Felet finns också på IE7. Nu övergår jag till fox och det funkade tur det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted February 25, 2007 Share Posted February 25, 2007 Men alltså internetallternativ. Fliken avancerat, bläddra ner till multimedia. Är bilder ikryssat? Eller om något annat där är urkryssat? Testa tills det funkar. (Sicken feber ja har fått i dag. host host atsjooo) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted February 25, 2007 Share Posted February 25, 2007 Så onödigt och skriva något som inte gäller till ämnet. HÄR kan du skriva saker som inte har till ämnet och göra. Inlägget Raderat av Mod Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted February 25, 2007 Share Posted February 25, 2007 Hej polisen!Ja även poliser kan tydligen bli sjuka. Men du, ett tipps, när du precis känner att nåt elende är på väg att bryta ut, så skall du suga på COLIZIN tabletter. Finns i hälsokostbutiker och det är 24 timmars garanti på produkten. Brukar inte tro på sånt här, men det funkar. Sorry om jag störde, det gällde ju precis inte ämnet ;D De låter inte gött de. Nä, ja får scanna mig själv med ett antivirusprogram. Dock ej Nod32. ;D GoNatt ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qrizze Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 testa med att ladda ner den senaste versionen av java och flash. Java: http://www.java.com/sv/download/manual.jsp Flash: http://www.adobe.com/shockwave/download/do...mp;promoid=BIOW Får du samma problem i andra webbläsare? ex. Firefox eller Opera. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts