Guzel Posted February 26, 2007 Author Share Posted February 26, 2007 Gjorde som det stod på länken du skickade och raderade allt på min hd. Men ändå funkade inte skivan Så det måste ju vara nått fel på den,,, så nu sitter jag med vista igen... :'( :'( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 Alltså... när du får valet i XP-installationen vilken partition du ska använda.... ta bort den (radera) aktuella partitionen och gör om den... därefter formattera den och installera... Nu ska alla spår av Vista vara borta. Men, Guzel... jag tror ändå att det hela har med drivisar till ditt TV-kort att göra. Fram till i fredags har jag inte kunnat köra Media Center i Vista alls pga att Vista inte hittat mitt TV-kort fast det funnits i Enhetshanteraren. Nu funkar det så när som på att ljudet laggar, dvs hänger efter. Jag ger mig till tåls till drivisarna uppdaterats. // Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guzel Posted February 26, 2007 Author Share Posted February 26, 2007 Alltså... när du får valet i XP-installationen vilken partition du ska använda.... ta bort den (radera) aktuella partitionen och gör om den... därefter formattera den och installera...Nu ska alla spår av Vista vara borta. Men, Guzel... jag tror ändå att det hela har med drivisar till ditt TV-kort att göra. Fram till i fredags har jag inte kunnat köra Media Center i Vista alls pga att Vista inte hittat mitt TV-kort fast det funnits i Enhetshanteraren. Nu funkar det så när som på att ljudet laggar, dvs hänger efter. Jag ger mig till tåls till drivisarna uppdaterats. // Mange Jo men det gjorde jag ;D Hoppas det har med drivrutinerna att göra. kan det ha det trots att det på packards sida står att det är en uppdatering för vista till tv-kortet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 Alltså... när du får valet i XP-installationen vilken partition du ska använda.... ta bort den (radera) aktuella partitionen och gör om den... därefter formattera den och installera... Nu ska alla spår av Vista vara borta. Men, Guzel... jag tror ändå att det hela har med drivisar till ditt TV-kort att göra. Fram till i fredags har jag inte kunnat köra Media Center i Vista alls pga att Vista inte hittat mitt TV-kort fast det funnits i Enhetshanteraren. Nu funkar det så när som på att ljudet laggar, dvs hänger efter. Jag ger mig till tåls till drivisarna uppdaterats. // Mange Jo men det gjorde jag ;D Hoppas det har med drivrutinerna att göra. kan det ha det trots att det på packards sida står att det är en uppdatering för vista till tv-kortet? Jo, men det kan lika gärna krävas en uppdatering av både ljudkort och av Media Center. Prova denna så länge... jag kör den med min och det går 100%... den har stöd för nästan alla TV-kort på marknaden: http://www.cyberlink.com/multi/download/trials_12_ENU.html Funkar detta program så vet du ju om det är ordentligt stöd i Media Center som saknas. Det är en trial på 30 dagar... hör av dig så ska jag hjälpa dig...*blink*. Min mail finns i min press... // Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guzel Posted February 27, 2007 Author Share Posted February 27, 2007 Åhh tack Manneman!!! :-* Det funkar med PowerCinema!!! Får du in tv-guide oxå? På MediaCenter så kan man ju se vad programmen heter, börjar och startar... bra om man spelar in... När jag försöker aktivera tv-guide så får den inte kontakt med stället den ska hämta programen ifrån... Kanske jag som gör fel? Provade att registrera mig... men det går ändå inte... You've got mail... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts