Guest t2 Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 min vista har fått en extra file D:System Volume InformationMountPointManagerRemoteDatabase första igenom sökning av dator så rapporterade antivirus programet inte denna fil efter som att den då inte fanns i systemet men efter några dagar så finns filen antivirus programet nod32 att den inte kan söka av filen får error opening (Access denied) [4] efter som dennna file inte är med vista så misstänker jag att nogot virus eller annat lagt in sig i vista har sökt efter information om vilken som ligger bakom filen vissa säger microsoft men jag tor inte på det efter som jag sökte på microsofts hemsida där hittades 0 träffar samma sak med drm mappen finns ingen information vad filerna gör D:ProgramDataMicrosoftWindowsDRMblackbox.bin D:ProgramDataMicrosoftWindowsDRMdrmstore.hds D:ProgramDataMicrosoftWindowsDRMv3ks.bla D:ProgramDataMicrosoftWindowsDRMv3ks.sec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ByggareBob Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 Här hittar du mer info på engelska: http://blogs.msdn.com/michael_howard/archi...ementation.aspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts