Jump to content

Nya bakgrundsbilder till Vista

perbear

Recommended Posts

Andreas länk till Microsofts officielle fotograf som lagt ut ytterligare 22 sköna bilder för nedladdning fungerar inte för mig. I gårkväll meddelade en sida att det var sånt tryck att maximiantalet anrop per timma hade överskridits. Alltså ingen möjlighet att ladda ner några bilder. Idag, från mitt arbete, går det så trögt att IE säger att servern inte kan hittas. Är det någon här som lyckats att ladda ner bilderna?

Perbear

Egentligen inget svar utan fortsättning - ingen lycka igår heller. Men det är nog inte konstigt att det är stockning för det är vansinnigt vackra bilder. Fotografen borde ha en speglingssajt så att fler kunde komma fram och kunde ladda ner bilderna.

Perbear

Egentligen inget svar utan fortsättning - ingen lycka igår heller. Men det är nog inte konstigt att det är stockning för det är vansinnigt vackra bilder. Fotografen borde ha en speglingssajt så att fler kunde komma fram och kunde ladda ner bilderna.

Perbear

har alla bilder på hård disken kvar

nja denna länk tyckes fungera att ladda ned från

http://www.vista4beginners.com/files/hamadvistawallpapers[hamaddarwish.com].zip

30.9mb

Från mig igen. Underbart att det kom upp fler länkar. Jag lyckades ladda ner bilderna på ett USB-minne på jobbet. Nu skall jag hem och föra över dem till datorn. Vilken fantastisk fotograf.

Perbear