Guest phillekille Posted March 1, 2007 Posted March 1, 2007 Tjenare.' När jag koppade in min Lexmark X2250 i datorn via USB 2.0 till vista datorn så Installerade jag drivrutinerna via skivan som jag fick med och Vista klarar av drivrutinen och säger att enheten funkar. När jag skall skriva ut tex. Testsida eller ett annat dokument kommer det upp en ruta ifrån Lexmarks program "Kommunikation ej tillgänglig", skrivaren akn inte kommunicera med datorn. Vad skall jag göra för att den skall kunna skriva ut? Quote
zocord Posted March 1, 2007 Posted March 1, 2007 Hmmm. Ser ut som min Dell AIO som jag får samma fel på. Säkert samma maskin. Det kommer nog inte komma någon drivare till Vista. Varken till din Lexmark eller min Dell. Quote
Ado Posted March 20, 2007 Posted March 20, 2007 avinstallera drivrutinerna och sen dra ut usb-sladden, installera drivrutinerna och sedan koppla in USB sladden och starta om datorn och då borde de fungera Quote
nalle303 Posted March 24, 2007 Posted March 24, 2007 Ladda ner drivrutnerna som är anpassade för vista från lexmarks hemsida. Hade samma problem med min x1195 men nu funkar det skitbra :-) Quote
Recommended Posts