betterlead Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Helt plötsligt visar inte Windows Mail HTML-post - i HTML-format alltså. Jag har kollat under verktyg-säkerhet att "Blockera bilder och annat externt innehåll i HTML-e-post." inte är förbockat. Vad kan ha hänt? Kan inte minnas att jag gjort ett dyft i inställningar för detta mailprogram. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
betterlead Posted March 9, 2007 Author Share Posted March 9, 2007 Ja jädrar! ;D Under Verktyg>Alternativ>Läsa hade något nervöst finger tydligen bockat för "Läs alla meddelanden i klartext" Avbockat nu och allt fungerar som det ska! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
knaZur Posted July 29, 2007 Share Posted July 29, 2007 Jag har samma problem men det funkar inte ändå! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted July 29, 2007 Share Posted July 29, 2007 Jag har samma problem men det funkar inte ändå! Har du startat om datorn efter du ändrat inställningarna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts