sweden82 Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Jag har köpt en ny dator från en liten datorbutik, de installerade Vista åt mig på datorn men jag tycker att de inte flyter som de borde och vill göra en nyinstalation själv. Jag köpte Vista premium och fick med orignalskivor osv... Men när jag startar datrorn med skivan i och kommer in i instalationsprogramet så finns inget alternativ där man kan välja att göra en nyformatering och installera vista från grunden... någon som vet hur man gör för att formerata om datorn helt och sedan installera vista så de blir en "ren" instalation ? mvh alex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 På skärmen där du får välja disk/partition att installera på klickar du på "Avancerat", då får du fram kontroller för att formatera. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts