swag Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 hej jag har 2 datorer i nätverk hur gör man om jag ändrar i ett text doc på den ena datan hur gör man så samma doc på den andra datan blir uppdaterad typ skriver jag med data 1 så ska data 2 ha samma info i doc och tvätemot Tackar på förhand Micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Lös detta med mappade nätverksenheter. För att skapa sådana högerklickar du Den här datorn. väljer Anslut nätverksenhet. Fyll sedan i datornamnc$ om du vill komma åt hårddisken med C: på datorn med "datornamn". För att ha samma version av dokumenten på båda datorerna kan du köra ett synkroniseringsprogram, exempelvis Microsofts egna program SyncToy, http://www.microsoft.com/downloads/details...;DisplayLang=en. Hör av dig om något är oklart! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts