Adnerzzon Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Tjenix! IE7 är mysko.(surfar med FF ;-) Varje gång jag startar upp datorn så får jag köra en återställning av IE7 för att det överhuvudtaget skall gå att surfa via IE7. Denna proceduren får upprepas efter varje omstart etc. Någon som känner till detta problem? /Anderzzon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest t2 Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Nej har inte hört om denna bugg provat att reparera ie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted March 12, 2007 Author Share Posted March 12, 2007 Det är ju det jag gör. Trots allt så får jag reparera/återställa efter varje omstart,nystart etc. /Anderzzon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ado Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 gör en systemåterställning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts